Гальмівні колодки

Гальмівні колодки

Впевненість в будь-якій ситуації


Об'єкти випробувань:

Автомобіль "Мерседес-Бенц" C220 CDI T BlueEFFICIENCY (S 204)

  • Оригінальні гальмівні колодки "Мерседес-Бенц" A 005 420 08 20
  • Гальмівні колодки-аналог №1
  • Гальмівні колодки-аналог №2
  • Гальмівні колодки-аналог №3
  • Гальмівні колодки-аналог №4
 

Критерії випробувань:

  • Комплектність, точність установки
  • Визначення протяжності гальмівного шляху
  • зносостійкість

Результати

  Оригінальні гальмівні колодки "Мерседес-Бенц" Гальмівні колодки-аналог №1 Гальмівні колодки-аналог №2 Гальмівні колодки-аналог №3 Гальмівні колодки-аналог №4
Комплектність, точність установки.
Для отримання результатів проводять виміри колодок за допомогою цифрового супорта і вимірювального калібру, що фіксує відхилення кута поверхні від регламентованого. Крім того, оцінювалася комплектність кожного із зразків, допущених до випробування.
Висока ступінь точності розмірів, належна комплектність дозволяють провести швидку і надійну установку колодок. Виявлено невідповідність розмірів, яке може стати причиною поломки металевих кліпс, збільшення рівня шуму і виходу з ладу гальмівного диска. Виявлені тріщини на краях робочої поверхні колодки. Виявлено невідповідність розмірів, яке може стати причиною поломки металевих кліпс, збільшення рівня шуму і виходу з ладу гальмівного диска. Належна комплектність, відповідність розмірів.
Визначення протяжності гальмівного шляху.
Випробування полягає в проведенні серії гальмувань зі швидкостей 100 км / год і 180 км / год до повної зупинки автомобіля. Для кожного з трьох температурних режимів гальмівних механізмів («холодний», «теплий», «гарячий») проводиться за чотири цикли гальмувань.
Мінімальний гальмівний шлях на всіх швидкостях випробування і при будь-якому температурному режимі гальмівних механізмів. Втрачена здатність збереження прямолінійного гальмування. Гальмівний шлях більше, ніж у оригінальних колодок на 5,2 і 6,7 метра при гальмуванні зі швидкостей 100 і 180 км / год відповідно. Колодки забезпечують приблизно рівну з колодками "Мерседес-Бенц" протяжність гальмівного шляху. Гальмівний шлях більше, ніж у оригінальних колодок незалежно від швидкості випробування. На більш високій швидкості випробування (180 км / год) гальмівний шлях перевищує аналогічний у оригінальних колодок.
Зносостійкість.
Визначається ступінь зносу гальмівних колодок після серії гальмувань за допомогою цифрового супорта. За отриманими даними прогнозується максимальний пробіг для кожного з тестованих зразків.
Мінімальний знос. Однорідна робоча поверхня без дефектів. Прогнозований пробіг: 65000 км Сколи на межі фрикційного матеріалу. Прогнозований пробіг: 60000 км Сколи та тріщини на робочій поверхні. Прогнозований пробіг: 45000 км Відділення шумопоглинаючою пластини. Прогнозований пробіг: 50000 км Втрата первинних властивостей фрикційної поверхні. Прогнозований пробіг: 55000 км


Висновок за результатами випробувань