Датчик масової витрати повітря

Датчик масової витрати повітря

Максимальна ефективність роботи двигуна 

  • Оригінальний датчик масової витрати повітря «Мерседес-Бенц» A1120940048
  • Аналог датчика масової витрати повітря
Критерії випробувань:
  • Витрата палива і токсичність ВГ. Замір показників проводився в їздовому циклі за правилами ЄЕК ООН.
  • Потужність двигуна. Паралельно з оцінкою токсичності і екологічності оцінювалися характеристики потужності і зміна вмісту кисню у вихлопних газах.
  • Вплив на керованість автомобіля оцінювався суб'єктивно водіями. В процесі тесту особливу увагу звертали на пускові характеристики, стабілізацію числа оборотів на холостому ходу, перехід від прискорення до гальмування і такі маневри, як обгін або рух на підйомі.

Результати

Витрати палива і токсичність ВГ

  Оригінальний датчик масової витрати повітря «Мерседес-Бенц» Датчик-аналог
CH 100% 90%
CO 100% 144%
CO2 100% 102%
NOX 100% 80%
Витрати палива 100% 102%


Результати випробувань показали, що при використанні оригінального датчика масової витрати повітря витрата палива нижче, ніж при використанні датчика-аналога. Використання неоригінального витратоміра призводить до збільшення витрати палива і токсичності ВГ.


Потужність двигуна


Вплив на керованість автомобіля