Легкосплавні колісні диски

Легкосплавні колісні диски

Впевненість в найскладніших дорожніх умовах


Об'єкти випробувань (кожне випробування проводилося на новому диску):

  • Оригінальні диски "Мерседес-Бенц" А2114014502
  • Диски-аналоги N1
  • Диски-аналоги N2

Критерії випробувань:

  • Зовнішній вигляд (якість забарвлення, міцність покриття, наявність дефектів лиття і обробки).
  • Відповідність специфікаціям. Геометричні і вагові характеристики диска впливають на комфорт, керованість, надійність, безпеку. Чим більше відхилення, тим вище ймовірність передчасного виходу з ладу окремих вузлів автомобіля.
  • Міцність. Для визначення запасу міцності диска проводилося випробування згідно п. 4.6 ГОСТр 50511-93 з трьома ступенями навантаження: 100%, 130%, 150%. В якості 100% навантаження бралося максимально можливе навантаження на заднє колесо універсала E-класу (S211) при буксируванні причепа. Колесо в зборі з шиною встановлювалося на нахилену під кутом 30 ° поверхню. Зверху на закраїну диска падав підпружинений вантаж масою в 1 т. Висота падіння розраховувалася таким чином, щоб сила удару відповідала навантаженню на колесо. При цьому випробуванні дозволяється деформація колеса, що не призводить до розгерметизації шини та відділення обода диска від маточини.

Результати:

  Оригінальный диск «Мерседес-Бенц» Диск-аналог N1 Диск-аналог N2
Видимі відмінності Диск «Мерседес-Бенц» забарвлений монотонною сріблястою фарбою, покриття рівномірне по всій поверхні, має найбільшу стійкість до появи подряпин. Дефектів лиття і обробки не виявлено. Якість фарбування внутрішніх поверхонь істотно нижче, ніж у оригінального діска. Стійкість до появи подряпин середня, нерівно оброблені краї спиць і порушена конструкція ребер жорсткості. Виявлено численні вибоїни на поверхнях обода. Якість фарбування внутрішніх поверхонь істотно нижче, ніж у оригінального диска. Низька стійкість до появи подряпин, спиці із зовнішнього боку відполіровані і покриті прозорим лаком. Велика ймовірність утворення вогнищ корозії під лаком. Виявлено численні вибоїни на поверхнях обода.
Геометричні і вагові показники Вага: 9,61 кг.
Диск має стандартний розмір: 7,5х16 ". Розмір ободів відповідає нормативам.
Вага: 10,15 кг.
Диск має стандартний розмір: 7,5х16 ", однак у нього менший виліт, що може привести до прискореного зносу елементів підвіски. Розмір ободів відповідає нормативам. Диск в середньому на 0,5 кг важче оригінальних. Збільшення безпружинних мас, до яких також відноситься і маса колісного диска, веде до збільшення вібронагруженности елементів підвіски і, як наслідок, зниження комфорту і прискореного зносу елементів підвіски і трансмісії.
Вага: 9,62 кг.
Диск має стандартний розмір: 7,5х16 ". Розмір ободів відповідає нормативам.
Випробування на міцність Оригінальний диск з гідністю витримав навіть випробування з півтораразовим перевищенням навантаження. Оптимальне поєднання міцності і пружності дозволило диску ефективно погасити удар і не руйнуватися. Диск при навантаженні 130% зруйнувався, а саме відбулося повне відділення ступичної частини від обода. При номінальному навантаженні прогин виявився в півтора рази більше, ніж у оригінального диска. У гонитві за зниженням ваги виробник при обробці зрізав важливі ребра жорсткості, істотно послабивши при цьому конструкцію. Диски виявилися найменш податливими. Твердий матеріал не забезпечив необхідної пружною деформації. При навантаженні 130% у диска відкололася закраїна обода.
Навантаження 100% Прогин 8мм Прогин 14мм Прогин 6мм
Навантаження 130% Прогин 9мм Руйнування Облом закраїни
Навантаження 150% Прогин 9мм - Облом закраїни, втрата тиску


Висновок за результатами випробувань