Гальмівні диски

Гальмівні диски

Впевненість і безпека

Об'єкти випробувань

  • Автомобіль "Мерседес-Бенц" C220 CDI T BlueEFFICIENCY (S 204)
 
Оригінальный гальмівний диск
"Мерседес-Бенц"
A 204 421 07 12
Гальмівний диск аналог №1 Гальмівний диск аналог №2 Гальмівний диск -аналог №3 Гальмівний диск -аналог №4


Критерії випробувань:

  • Захист від корозії
  • Час досягнення оптимального коефіцієнта тертя
  • Зносостійкість
  • ступінь деформації

Результати:

  Гальмівний диск "Мерседес-Бенц" Гальмівний диск-аналог №1 Гальмівний диск-аналог №2 Гальмівний диск-аналог №3 Гальмівний диск-аналог №4
Захист від корозії На диск нанесена спеціальна фарба, ефективно запобігає появі корозії і не вимагає видалення. Диск може бути встановлений відразу і не вимагає виконання додаткових сервісних операцій. Захисне покриття повинне бути видалено перед установкою. Слід дотримуватися додаткових сервісних операцій. Час установки деталі збільшується. Якість покриття не забезпечує ефективного захисту від корозії. Захисне покриття повинне бути видалено перед установкою. Слід дотримуватися додаткових сервісних операцій. Час установки деталі збільшується. Захисне покриття повинне бути видалено перед установкою. Слід дотримуватися додаткових сервісних операцій. Час установки деталі збільшується. Видалення захисного покриття не потрібно. Диск готовий до установки. Корозійна стійкість достатня.
Час досягнення оптимального коефіцієнта тертя Оптимальні характеристики тертя вже при першому застосуванні. Потрібно чимало часу експлуатації для досягнення оптимальної величини коефіцієнта тертя, що позначається на збільшенні гальмівного шляху в цей період. Задовільний результат. Потрібно чимало часу експлуатації для досягнення оптимальної величини коефіцієнта тертя, що позначається на збільшенні гальмівного шляху в цей період Задовільний результат.
Зносостійкість Зниження ефективності гальмування не виявлено. Після завершення випробування на поверхні диска не виявлено дефектів, які могли б привести до виходу його з ладу або перешкоджали подальшій експлуатації До моменту завершення циклу з 200 гальмувань ефективність знизилася через збільшення температури диска. Після закінчення випробування на поверхні диска з'явилися тріщини. Подальша експлуатація неможлива. Пошкодження поверхні незначні і не перешкоджають подальшої експлуатації. Зниження ефективності гальмування не виявлено. Після циклу з 200 гальмувань ефективність знизилася через збільшення температури диска. Після завершення всіх циклів на поверхні диска значних пошкоджень не виявлено. Диск не нагрівався в ході випробування, але до моменту закінчення тесту на його поверхні з'явилися значні тріщини. Подальша експлуатація неможлива.


Висновок за результатами випробувань