Хетчбек

Такий, як ти.

Ціна, включаючи ПДВ от 888 181 грн
Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Ціна, включаючи ПДВ от 954 657 грн
Детальніше про моделі

Хетчбек

Неймовірно стильний.

Ціна, включаючи ПДВ от 898 547 грн
Детальніше про моделі

Седан

Ніколи‌ ‌не‌ ‌зупиняйтеся‌ ‌на‌ ‌досягнутому.‌

Детальніше про моделі Фото і відео

Новий cедан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Новий універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Купе

Досконалості немає меж.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 140 995 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Кабріолет

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 307 795 грн
Детальніше про моделі Фото

Coupé

Грай за своїми правилами.

Ціна, включаючи ПДВ от 959 946 грн
Детальніше про моделі Фото

Shooting Brake

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Оновлений Coupé

Дозвольте собі більше пригод.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 911 270 грн
Детальніше про моделі

Оновлений седан

Надзвичайно динамічний характер

Ціна, включаючи ПДВ от 1 324 551 грн
Детальніше про моделі

Оновлений універсал

Створений для перемог у кожній справі

Ціна, включаючи ПДВ от 1 383 535 грн
Детальніше про моделі

Оновлений кабріолет

Відкритий для будь-яких викликів.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 595 773 грн
Детальніше про моделі

Оновлений купе

Створений щоб перемагати

Ціна, включаючи ПДВ от 1 462 150 грн
Детальніше про моделі

Позашляховик

Легендарний позашляховик.

Ціна, включаючи ПДВ от 3 590 490 грн
Детальніше про моделі

Новий GLA

Ціна, включаючи ПДВ от 968 508 грн
Детальніше про моделі

Новий GLB

Ціна, включаючи ПДВ от 1 072 777 грн
Детальніше про моделі

SUV

Досконала міцність.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 283 547 грн
Детальніше про моделі

Купе

Натхнення кожен день.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 454 597 грн
Детальніше про моделі

SUV

Втілення успіху.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 978 541 грн
Детальніше про моделі

Coupe

Ціна, включаючи ПДВ от 2 088 497 грн
Детальніше про моделі

Новий GLS-Class

S-Class серед позашляховиків.

Ціна, включаючи ПДВ от 2 395 188 грн
Детальніше про моделі

Maybach

Розкіш в найчистішому вигляді

Ціна, включаючи ПДВ от 4 933 724 грн
Детальніше про моделі

Новий S-Class Седан

Новий рівень сучасної розкоші

Ціна, включаючи ПДВ от 2 862 900 грн
Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 373 628 грн
Детальніше про моделі

Купе

Створений руками гонщиків.

Ціна, включаючи ПДВ от 3 980 932 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Родстер

Ціна, включаючи ПДВ от 4 340 125 грн
Детальніше про моделі Фото

4-Door Coupé

Заяви про себе.

Детальніше про моделі

EQC

Новий досвід водіння.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 701 968 грн
Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 217 958 грн
Детальніше про моделі

EQS

Це для тебе, світе.

Ціна, включаючи ПДВ от 2 732 090 грн
Детальніше про моделі

Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі.

Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.

 

Режими руху.

Режими руху підтримують вас від економії енергії до спортивного стилю водіння. Особливістю є режим MAX RANGE. У цій інтелектуальній програмі руху забезпечується максимальний запас ходу.

У режимі ECO також пріоритет віддається підвищенню ефективності та зниженню витрати. З режимом COMFORT йдеться про стандартне налаштування. Він включає в себе характеристику педалі акселератора, розраховану на комфортний рух. Залежно від стилю руху вона також автоматично стає динамічнішою. У режимі SPORT навпаки програма водіння вимагає найкращої реакції для найвищої продуктивності руху.  

Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto. Це ваш особистий аналітик і мотиватор. Асистент ECO у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.

 

Активна педаль акселератора.

Інноваційна система допомагає вам з заощадженням енергії. Для цього активна педаль акселератора спілкується з вами. При цьому точка опору виконує дві важливі задачі. На точці опору система обмежує крутний момент. Додатково може показуватися максимальна швидкість, з якою потрібно їхати для досягнення пункту призначення.

 

Асистент ECO.

Зменшення споживання енергії, збільшення запасу ходу – асистент ECO допомагає вам планувати свою подорож. Він постійно аналізує, чи рухається автомобіль попереду повільніше, чи дотримуються обмеження швидкості або дорога йде під ухил.  Асистент ECO дає вам відповідну візуальну індикацію.

Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto і створює можливі імітації руху накатом в фоновому режимі. Система у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.

У програмах руху Max Range, Eco або Comfort з'являється візуальна вказівка «Прибери ногу з педалі акселератора» на комбінації приладів або (за наявності) – на проекційному дисплеї. Одночасно асистент ECO за допомогою графіки показує причину рекомендації, наприклад «Попереду перехрестя» або «Попереду схил».

 

Активний контроль запасу ходу.

Активний контроль запасу ходу постійно контролює, чи буде досягнуто заданий пункт призначення з поточним рівнем заряду батареї. Якщо він занизький і система не знаходить альтернативного маршруту, активна педаль акселератора у програмі руху MAX RANGE створює точку опору. Якщо ви їдете із цією зниженою швидкістю, то досягнете пункту призначення з бажаним рівням заряду.

Активний контроль запасу ходу реагує на змінені умови та гнучко узгоджує швидкість. Рішення залишається за вами. Якщо ви ігноруєте вказівки й продовжите натискати на педаль акселератора, система враховує це. Якщо енергії до проміжного або цільового пункту призначення недостатньо, то система планує нову зупинку для заряджання і вирішення проблеми.

У програмах руху Comfort та Sport система активного контролю запасу ходу пропонує вам перейти в режим MAX RANGE. Якщо ви встановили режим Eco, то картатий прапорець на спідометрі сигналізує про максимальну швидкість руху.

 

Рекуперація.

Електричний привід пропонує можливість змінити напрямок конвертування енергії за допомогою рекуперації. Електродвигун перетворює електричну енергію в поступальний рух транспортного засобу при прискоренні. Коли акселератор відпускається і транспортний засіб сповільнюється, електродвигун виробляє електроенергію в режимі генератора, повертає в електричну мережу. Після рекуперації вона повертається у високовольтну акумуляторну батарею й може знову використовуватися для приводу. Mercedes-Benz EQC має п'ять різних режимів рекуперації. За допомогою перемикачів на кермі можна вибрати режим від «D+» (котіння) до «D- -» (сильна рекуперація) й визначити, скільки "гальмівної" енергії буде відновлено. На ступені рекуперації D Auto активується асистент ECO, що регулює інтенсивність рекуперації відповідно до ситуації на дорозі.